Painon seuranta

LilySlim Weight loss tickers

tiistai 18. marraskuuta 2014

Järkytys sovituskopissa

Jessus sentään kun järkytyin tänään sovituskopissa. Tiesin suunnilleen minkä kokoisia housuja olen ostamassa ja koko 50 olikin hyvä. Housut istuivat hyvin jalkaani, oli napakat mutta ei liian piukat. Koitin myös koon 52 housuja, ne jäivät selvästi reisistä ja vyötäröstä liian lerpuiksi.

Ei mua niinkään tuo koko järkyttänyt kun olen ollut jo vuosia vartaloltani päärynä. Lantio, reidet ja takamus ovatkin suurin haasteeni, myös masu tulee heti perästä.. Toki tiedän että tuo koko on järkyttävä, varsinkin kun tässä vuoden sisällä ollaan tultu ylöspäin, eikä alaspäin MIKÄ OLISI SE TARKOITUS!!

Järkytyksen aiheutti selluliitti, kuinka paljon mulla onkaan muhkuraista appelsiini ihoa reisien ja takamuksen alueella.. En sillai itse ole huomiota siihen aiemmin kiinnittänyt, mutta nyt kun tuli siellä sovituksen ohella peilailtua itseään joka suunnasta niin totuus tuli vastaan. HUH.

Milloin mä opin? Mikä saisi mut tarttumaan härkää sarvista tämän projektin suhteen? Motivaatio täysin kadoksissa... MÄ EN VOI JATKAA ENÄÄN NÄIN. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips. Ruusuja tai risuja. Asiattomat kommentit jää julkaisematta.