Painon seuranta

LilySlim Weight loss tickers

sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Joulukorttipaja, vol 1

Olen jo kolmena edellisenä vuonna totenut itsekseni, että täksi jouluksi teen sukulaisille ja ystäville joulukortit itse. Lähes aina olen ollut liian myöhään liikenteessä, on laiskottanut tai inspiraatiot ovat olleet täysin kadoksissa. Selityksen makua...

Rakastan arkartelua, käsillä tekemistä ja luovuutta. On ihanaa saada toteuttaa itseään ja todeta mitä ihanaa saakaan aikaan. :) Jo korttia tehdessä, mietin jo hiukan etukäteen kelle mahdollisesti kortin lähetän ja millaisen siitä haluan. Tahdon pystyä tekemään mahdollisimman persoonallisia kortteja.

Olen vasta aloitteleva askartelija eikä taidot vielä kovin kummosiin riitä, mutta pääasia on että olen itse tyytyväinen käden jälkeeni...

Aamupäivän vietin Sinellin sivuilla, katsellen kauniita malleja ja ideoita. Niiden perusteella ostinkin sieltä ison kasan lisää askartelutarvikkeita.. muutaman päivän päästä pääsee jälleen toteuttamaan itseään.

Olen tänäkin vuonna aika myöhään liikenteessä, mutta nyt olen päättänyt että kortit teen itse.
Tässä tämän päivän aikaan saannokseni:





Anteeksi huono kuvanlaatu korteissa.. ja
viimesessä näkyy kivasti sirmenjäljetkin :(



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips. Ruusuja tai risuja. Asiattomat kommentit jää julkaisematta.