Painon seuranta

LilySlim Weight loss tickers

keskiviikko 24. joulukuuta 2014

Aika ennen joululomaa...

... viimeiset kaksi viikkoa oli todella raskasta aikaa henkisesti ja fyysisesti. Olin jo todella poikki, väsynyt ihan kokoajan. Öisin nukuin huonosti, näin ahdistavia unia töistä ja siitä saanko kaiken tarpeellisen tehtyä ennen lomille lähtöä. Kahden viimeisen viikon aikana nukuin kahdesti pommiin. Olin stressaantunut. Mitään ylimääräistä töiden lisäksi en jaksanut tehdä, mikään ei kiinnostanut.

Mukavien työkavereiden ja kannustavan esimiehen ansiosta jaksoin olla viimeiseen asti töissä. Jossain takaraivossa kolkutti, että kohta on edessä, nimittäin ansaittu n. 2,5 viikon joululoma.

Blogi jäi juurikin näiden syiden takia taka-alalle, mutta askelia olen täällä käynyt silti kirjaamassa ylös (välillä tosin pienellä viiveellä) ja ne on ajantasalla.

Nyt olen joululomalla ollut muutaman päivän ja oon saanut lepäillä rauhassa. Vointi on jo parempaan suuntaan menossa. Mielessä tulvii monia asioita mitä olisi blogiin kiva jakaa, saa nähdä mitä saan tänään vielä aikaiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips. Ruusuja tai risuja. Asiattomat kommentit jää julkaisematta.